الجمهور يبحث عن ملابس ياسمين صبري.. تفاصيل

الجمهور يبحث عن ملابس ياسمين صبري.. تفاصيل
الجمهور يبحث عن ملابس ياسمين صبري.. تفاصيل

السبب في تصدر ياسمين صبري التريند، هو حديثها عن الاستايل الخاص بها وعن تعاونها مع إحدى شركات الملابس من أجل تغيير ذوق الفتيات في الشارع المصري.

فقالت: «اكتشفت أن الاستايل عند البنات المصريات ضاع، فحسيت إن أنا لو عليا الضوء كفنانة، وإن الناس بتشوفني وبتقول أكيد الفستان ده بعشرين ألف جنيه، اكتشفت أن أقدر ألبس حاجة بـ2000 يقدروا يشتروها، إنتي عارفة الفستان ده بـ2500 أي بنت هتقدر تجيبه.

وبحث عدد من متابعي زوجة رجل الأعمال أحمد أبو هشيمة عن قيمة ملابس ياسمين، التي ارتدت في كثير من الأحيان أزياء رياضية دون الـ2500 جنيه.

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة صدى البلد ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من صدى البلد ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

التالى دينا الشربيني: كنت مذيعة فاشلة وطلاق الواحدة 3 مرات مش نهاية الحياةالثلاثاء 30/أبريل/2024 - 11:08 م دينا الشربيني، قالت الفنانة دينا الشربيني: كنت مذيعة فاشلة وبطلع أقول أي حاجة لإن محستش انها مهنتي لحد لما لقيت نفسي في التمثيل وحققت نجاح وعملت حاجة ابقى ماشية مبسوطة بيها في مسلسل كامل العدد .