أخبار عاجلة
بهذه الطريقة.. لطيفة تروج لحفلها في الرياض -
الأهلي يتصدر دوري السلة -
محكمة «كاس» تحرج «الفيفا» وتهدد الإكوادور -

تعرف على رسالة رضوى الشربيني النارية للرجل الخاين والمخادع والغدار.. فيديو

رسالة رضوي الشربيني النارية للرجل الخاين والمخادع والغدار

بدأت الاعلامية رضوى الشربيني،حلقتها من برنامجها هي وبس، بتوجيه رسالة نارية لكل رجل خاين ومخادع وغدار.

 

 

قائلة " ليه لما بتنتهي الحكاية يتقال عليك خاين أو مخادع أو راجل غدار..كل بنت انت بتدخل معاها في علاقة أو بتديها كلمه أو بتديها أماني وبعدين ما بتنفذش كلامك وتكتشف البنت انك مخادع ده ذنبه عند ربنا كبير جرح قلوب البنات مش سهل ".

1f93b0ff51.jpg

 

وأكملت الشربيني موجهة رسالة شديدة اللهجة للرجال " اختاروا اللي تليق علي حياتكم اختاروا اللي تليق علي شخصيتكم..في واحده تقبل انك تتجوز عليها واحده تانيه لا..لو انت من الرجالة اللي عاوزه تتجوز مثني وثلاث اختار الست اللي تقبل ده ليه تختار ست مش قابله ده !!"

 

 

وأضافت للرجل الخاين قائلة " لما بتعرف واحده واتنين وتلاته وخمسة علي بعض في نفس الوقت ! هما مش بني آدمين زيك عندهم مشاعر وكرامه وكبرياء "

 

c67775c9e3.jpg

ووجهت للسيدات كلمة قائلة " الست أو البنت مسئولة اكتر من الراجل الخاين أو المخادع في العلاقة كنتي فين وهما بيهمل فيكي ! لازم تتعلمي تقولي لاه ولازم لما تقولي لاه تبقي لاه ".

 

برنامج هي وبس


هي وبس" برنامج نسائي تقدم من خلاله محتوى مخصص للسيدات وكيفية العناية بمظهرهن، وأن يبدين قويات رغم العديد من الظروف الصعبة التي يمررن بها، كما تقدم خلال الحلقات العديد من الفقرات التي تحتوي على طرق اقتصادية لصنع مستحضرات التجميل الطبيعية وتستضيف خلال فقرات برنامجها العديد من المتخصصين والأطباء الذين يقدمون النصائح للأمهات للعناية بصحة أبنائهن، وكيفية التعامل الصحيح مع المشكلات التي يعانون منها.

c8bc2fec1d.jpg

رضوى الشربيني تحتفل بتخرج إبنتها

 

واحتفلت رضوى الشربيني الشهر الماضى، بتخرج ابنتها تمارا في المدرسة، بصورة نشرتها على حسابها بموقع انستجرام وعلقت "أول يوم دخلتها المدرسة فيه ماكنتش فاهمة إنها هتكبر بسرعة كده وهيجي يوم وأقول بنتي بتتخرج.. أول شهادة يا روح قلب أمك ومش الأخيرة باذن الله.. معاكي وفي ضهرك لحد ما تبقي اللي انتي عايزاه، مبروك يا نور عيني.. بحبك".

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة الفجر ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من الفجر ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

التالى عمر خيرت يحيي حفلا موسيقيًا في أبو ظبي 13 نوفمبر المقبل